2022
"Ielu sports"
Intervija
"Ko ielas var iemācīt profesionālajam basketbolam?"
"Ielu basketbols ir "sētas" veidošana vai arī tas ir neatņemams posms ceļā uz augstākajiem sasniegumiem profesionālajā sportā? 3x3 U17 izlase - šī gada Eiropas kausa vicečempioni - savu pieredzi atklās kā spēle uz asfalts veido tiltu ar pasaules lieliskajām basketbola arēnām un tituliem."
Runā: Edvards Egle, Kristiāns Pastors, Kristiāns Armanovs, Rūdolfs Svītiņš
Diskusija
"3 pret 3 vai 3x3"
Diskusijā par ielu sporta lomu tiksies sporta un dzīves treneri Raimonds Feldmanis un Raimonds Elbakjans. Lielais jautājums, uz kuru tiks meklēta atbilde – vai ielu sports ir izrādījies efektīvs gan darbā ar jauniešiem, gan kā atbalsts profesionālajam sportam? Varbūt jums vajadzētu meklēt kaut ko labāku?
Runā: Raimonds Elbakjans, Raimonds Feldmanis Raimonds Rudzāts, Kristaps Gotfrīds, Normunds Zīle
Prezentācija
GFEL - (ghetto football) ielu futbols Eiropā
Runā: Antons Semeņaks
Prezentācija
"Hip hops asinīs kā eritrocīti!"
371 Battle organizē lielāko rep-battle projektu Baltijā, kopš 2018. gada organizējot 25 pasākumus, kuros apmeklējuši vairāk nekā 8000 cilvēku un šis projekts video platformā youtube skatīts vairāk nekā 2,6 miljonus reižu. Kā ar minimāliem līdzekļiem uzsākt radošus projektus? Kāda ir projekta vadības atslēga? Kā tas ietekmē ielu mūziku? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem atbildes uzzināsiet prezentācijas laikā.
Runā: Bruno Rejs Corns
"Ielu kultūra"
Prezentācija
"Jaunatnes un kultūras bezpeļņas projekti viņu izaugsmei"
"Jaunatnes un kultūras bezpeļņas projekti viņu izaugsmei" "Bourzma" ir jauniešu veidots bezpeļņas projekts ar mērķi parādīt alternatīvu perspektīvu klasiskajam mūzikas un modes attīstības vektoram. Vai tas ir tikai jaunības maksimālisms vai projekts ar tālejošu nākotni un ietekmi – par to stāstīs "Bourzma" iniciatori un veidotāji.
Runā: Patriks Kirkils, Miks Kristiāns Ozoliņš
Diskusija
"Vai jaunam vīrietim ir vieta Latvijā?"
Bieži tiek aktualizēts jautājums par jauniešu iespējām savā valstī. Pasaule sniedz plašas izaugsmes iespējas, bet vai šī tendence ir novērojama un sastopama mūsos pašos?
Runā: Raimonds Elbakjans, Rihards Kols, Justīne Pantelejeva, Beatrise Dērica
Prezentācija
"Hiphops un ielu bizness"
Ozols jeb Đirts Rozentāls ir vienīgais mākslinieks, kurš spējis atrasties repa spēles augstākajā līgā jau vairāk nekā 20 gadus. Turklāt viņš šo kultūru iepazinis arī no biznesa puses. Kā tendences ietekmē uzņēmējdarbību un tirdzniecību? Vai ielu kultūra ir uz mūžu? To mēs uzzināsim šajā prezentācijā.
Runātājs: Ozols
"Ielu kultūra un bizness"
Intervija
Cik "ekstrēma" ir Latvija?
Arī šķietami nepieradināmie ekstrēmi sporta veidi – BMX, skeitbords, inline u.c. – no hobija un laba laika pavadīšana kļūst par profesionālu darbu. Kā tas ietekmē sporta veida un jaunās paaudzes identitāti? Kādu perspektīvu ekstrēmajiem sporta veidiem mūsu valstī redz starptautiski pazīstamās ekstrēmo sporta veidu zvaigznes no Latvijas?
Runā: Tomass Grinbergs, Arts Amoliņš, Liene Nulle
"Ekstrēms sports"
Prezentācija
"Ekstrēmo sporta veidu attīstība kustībās"
Kopš 2015. gada festivāls "MadLiepāja" pulcē ekstrēmo sporta veidu sabiedrību ar mērķi veicināt netradicionālo sporta veidu attīstību Latvijā. Kādu ieguldījumu dod šādi festivāli un vai ar to pietiek?
Runā: Festivāla "MadLiepāja" pārstāvis
Diskusija
"Vai infrastruktūrai ir jēga bez cilvēkiem?"
Kas mūsdienās ir "ielu sports"? Kā tas ir sevi pierādījis kā instruments darbā ar jauniešiem gadu gaitā? Vai tas ir instruments, bez kura varam cīnīties gan sporta sasniegumos, gan darbā ar jauniešiem? Vienam pievēršoties profesionālajam sportam, bet otrai ielu sporta kultūrai, diskusijā tiksies sporta un dzīves treneri - Raimonds Feldmanis un Raimonds Elbakjans.
Runā: Raimonds Elbakjans, Roberts Klēpis, Tomass Grinbergs, Kārlis Lejnieks
Diskusija
"Extreme Business"
Vai pieprasījums pēc sporta ir kļuvis olimpisks?
Kad tendences mainās vai tiek novērota izaugsme
Vai motivācija ir mainījusies pirms veikala atvēršanas un tagad?
Vai ir iespējams izdzīvot tikai tirgojoties? Ekstrēmiem sporta veidiem ienākot olimpisko spēļu laukumā, vērojama ne tikai biznesa izaugsme, bet arī tendenču maiņa.
Kā tendences un tirdzniecības motivācija izpaužas tagad, salīdzinot ar sākuma dienām?